پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 6 سال و 21 روز سن داره

هديه های آسموني

هفته26-ورود به ماه 7

1391/11/16 0:32
نویسنده : مامان
2,783 بازدید
اشتراک گذاری

بارداری پارسا:

هفته 26 بارداري من از سه شنبه 10تا دوشنبه16 بهمن بود

اين هفته بازم سرماخوردم!!

يعني نميدونم چرا امسال همه همش مريضن منم همش ازهركي مريضه ميگيرم!!

يعني سيستم ايمنيم تو حلقم!!!ههههههههههههه

25هفته و5 روزگي مصادفه با ورود به ماه7

هورا پارسا كوچولوم 6ماهه شد و وارد 7 شدددددددددددددددد

 

 بلههههههههههههههههه

همونطور كه فرمودم بازم ازهمون روز شه شنبه سرماخوردم..البته فقط يكروز حالم خيلي بد بود...ولي همچين مريضيه ادامه داري بود...هيچجوره علائمش خارج نميشد!!!

اين هفته چون باباي گلت براي ارزيابي رفته بود من دو روزي خونه عزيزي بودم ازمغازه هاي نزديك اونجا چندتا ديگه تتمه خريدت رو انجام دادم

نميدونم برات نوشتم يانه...گهواره يه بار خريديم ولي چون از روي كاتالوگ سفارش داديم اونيكه ميخواستيم نبود..البته فروشنده هم اشتباه آورده بود..خلاصه پس داديم

بابات ميگه گهوارش توي خونه ي شمالشون هست...ميگه ارث پدر بايد برسه به بچه!! حالا راضيم كرده اول اونو ببينيم اگه خوب نبود بخريم...من اولش مخالف بودم ودوست داشتم برات نو بخرم..ولي راستش براي خريدش بايد برم يافت آباد و..خيلي سختمه...اصلاهم فرصت نميشه!!به همين راضي ام!!هههههه

حالا يحتمل عيد كه ميرن شمال برات ميارن...اگه خوب نبود همون موقعها برات ميخريم پسمل گلم

نيني لالا بكنه؟؟؟؟؟؟؟

قول بده توش لالا كني بپر بپر نكني پسر بازيگوشممممممممممممم

 

اين هفته يه روز كه بابا رفته بود ارزيابي اصلا ازصبح باهاش درتماس نبودم...وقتي اومد خونه عزيزي داشت يه چيزي تعريف ميكرد عينه اين نينيها كه ذوق ميكنن تو دست وپاميزدي...قربونت برم يعني واقعا صداهاي آشنارو ميشناسي؟؟؟

توي مقالات ميخونم نيني ديگه صدا پدرمادرشو ميشناسه ولي خب نه كه خيلي كوچيكي باورش سخته!!هههههه

ولي جديدا يه كارهائي ميكني كه دارم باور ميكنم...اي قربونت بشم بابا دوست داري

تازه اونروز رفتم دوتا جاسوييچي گرفتم رويكيش اسم باباست رو يكيش اسم خودت

هي بوسشون ميكردم ميگفتم خدا اين دوتاعشقهاي منو هميشه درپناه خودت حفظ كن...الهي آمين

اينم عكس جاسوييچي پارسا...ميخوام بزنم توي اتاقش!!هههههههههه

 

 

 

 

 

 و عكس شكم مامان پارسا در زمان ورود به ماه 7:

 

 

برات مشماي داخل كشو وكمد هم خريدم..آخه مامانم هم بشدت مريض شده نا نداره طفلي بره خريد..هفته ديگه هم ميخوان بيان سيسموني گل من رو بچينن..هوراااااااااااااا

 

 

 

بارداری پوریا:

هفته26بارداری من از دوشنبه18 تایکشنبه24 دی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

اينم مشخصات نيني ها درهفته 26:

 

اكنون وزن كودك شما كمي كمتر از 900 گرم و طول بدن او از سر تا پاشنه پا حدود 35.5 سانتي متر است. عصبهاي گوش او در حال تكامل هستند كه در نتيجه به صداهاي مختلف بهتر پاسخ مي دهد. ريه هاي او در حال رشد هستند و او با نفسهاي كوچكش مقادير كمي از مايع آمنيوتيك را تنفس مي كند. اين تمرين براي تولد او و هنگامي كه مي خواهد براي اولين بار با هوا تنفس كند بسيار مفيد است. در صورتي كه كودك شما يك پسر باشد بيضه هاي او در حال حركت به سمت كيسه بيضه هستند كه درچند روز آينده به مقصد نهايي خود مي رسند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیرا
9 بهمن 91 22:58
خیلی دوستداشتنی بود اینجا


ممنون سمیرای عزیز