پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

هديه های آسموني

ميخوام مامان شم..

1391/5/3 14:20
نویسنده : مامان
1,180 بازدید
اشتراک گذاری

بارداری اول:

تصميم گرفتم مامان شم...niniweblog.com

                                      در انتظار يك فرشته كوچولو..

 

 

 

 

 

 

 

بارداری دوم:

آخجون  باز هم تصمیم گرفتم مامان بشم...

در انتظار دومین فرشته کوچولو..

بارداری اول:

يه نيني سالم،صالح،باتقوا،عاقبت بخير و موندگار...يه دوره بارداري آروم و بي استرس وخطر و يه زايمان طبيعي راحت از خداميخوام...

هميــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن!چشمک

يكسري آزمايش  هم دادم كه همه چيزخوبه شكرخدا...

 جدی همیشه دعا میکنم فرزندم در دنیا یار امام زمان(ع) و درآخرت همنشین امام حسین(ع)باشه..بهترین دعای ممکن...درهمین راستا هنوز نیومده 40 تا دعای عهد خوندم و فوت کردم به شکمم...

انشاالله عاقبت بخیر بشی عزیز دل مامان و بابا

                                                                فرشته کوچولوی ما

 

 

=================================================================

 

بارداری دوم:

برای دومین بار تصمیم گرفتم مامان بشم.

مونده بودم مطالب را چجوری در وبلاگ بنویسم.دیدم اگه بخوام یه وبلاگ جدید درست کنم وقتی بچه دومم انشاالله بسلامتی بدنیا اومد به مشکل میخورم چون خاطرات با پارسا مشترک میشه.برای همین تصمیم گرفتم این مدت بارداری ام را هفته به هفته پایین مطالب بارداری اولم بنویسم.مزیتش اینه میتونم دوسری راباهم مقایسه کنم.

برای همین دکتر تیروئید و زنان هم رفتم و بررسی با آزمایش و سونوگرافی انجام دادم و شکر خدا همه چیز روبراه بود.دلم میخواد همین اولین ماه نتیجه بگیرم.چون حال جسمی و روحیم خیلی مساعده و همه چیز عالیههههههههههههههه

 

 

یه نيني سالم،صالح،باتقوا،عاقبت بخير و موندگار...يه دوره بارداري آروم و بي استرس وخطر و يه زايمان یحتمل ایندفعه سزارین خواهد بود ولی مثل قبلی راحت از خداميخوام...

هميــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه دیگه... از بعد تولد پارسا یه دعا به این لیست اضافه شده.یکی از313 یار آقا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

(توقعم طی این چند سال بالا رفته دیگه!!)

تازه اینکه بماند همش دعا میکنم نه تنها خودم و همسر و دو تا بچه ها از یاران آقا صاحب الزمان باشیم بلکه همه نسلم از منتظران و یاران آقا صاحب الزمان و برگزیدگان بندگی خدا باشند.همگی دوران عمرشون را در راه رضای خدا و قربش سپری کنن و وقتی موعد مرگشون فرا رسید شهادت بهشون عنایت بشه.

انشاالله

پسندها (1)

نظرات (0)