پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 6 سال و 11 روز سن داره

هديه های آسموني

اواخر ماه مبارك رمضانه...يعني من مامان شدم؟؟؟

1391/6/6 23:25
نویسنده : مامان
1,200 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي دلم ميخواد نطفه ي نيني گلم اين ماه بسته بشه...حتی آخراش..

                                        ولي خب بايد صبر كرد ....شايد 10 ياحتي15 روز ديگه...niniweblog.com

             مطمئنم هرچي پيش بياد خيرهخیال باطل

                                                                                همه ی روزهای خدا زیباست..

niniweblog.com

يه جورايي حس ميكنم اين ماه انقدر بركت واثرات خوب داره كه حتما روي نيني من هم تاثيرات خوبي ميگذاره..

هرچند آخراشه ولی یکروزشم برکت داره...وبیشتر از اون بعد گذشت این ماه میدونم اثراتش باقی میمونه..

تاخداچي بخواد...بغل

راستی سونوگرافی هم رفتم...

واااااااااااااااااااااااااااای چقدر همه چیز این ماه خوبه...niniweblog.com

یه فولیکول 22 روز 12 سیکلم یعنی آخرین روز ماه رمضان سال1391 درتخمدان چپ داشتم..یعنی به نینی تبدیل میشه؟؟؟؟اگرهم شده باشه نطفش 1 شوال بسته میشه..یعنی میشه عیدی ما در عیدسعید فطر انشاالله...

اینم عکس سونوگرافی:

اون توده بزرگ تخمدان چپه که کل حجمشو اون فولیکول شیطون با سایز22 گرفته...

41922109220942417438.jpg

همون روز سونو هم کیت تخمکگذاریم مثبت شد البته فکرکنم از شب قبلش مثبت بوده ولی چون من نگذاشتم نفهمیدم..اینم عکسش:

84528572396877412585.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)