پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

هديه های آسموني

هفته 36-به پایان راه نزدیک میشویم!

1392/1/26 0:30
نویسنده : مامان
40,924 بازدید
اشتراک گذاری

بارداری پارسا:

هفته 36 بارداري من ازسه شنبه20 تا دوشنبه26 فروردين بود..

واقعا دارم به ديدنت نزديك ميشم...باورم نميشه قراره از دلم بياي بيرون!!!

بابات ميخنده بهم ميگه خوشش اومده!!!

دلم براي بامزه بازيهات توي دلم تنگ ميشه پسرم.ولي خب عوضش مياي بغل مامان.

اين روزها رشدشكمم همچين تصاعدي شده!!باتوجه به ادامه داشتن مهمونيهاي عيد،هركي منو بعدحتي يك هفته ميبينه ميگه وااااااااااااااااي چقدر شكمت بزرگ شده!!!

توهم كه حسابي تمايل داري خودتو بسمت جلو سفت كني وكمترتوپهلوها ميچرخي!

 

پرونده بارداريمو ازش عكس گرفتم برات..ترسيدم بيمارستان برم گمش كنن:

هميشه تواين پوشه آبي ميذاشتم زيرصندلي ماشين...كه همراهمون باشه...

 

 اين جلد روشه:

 اين صفحه اولشه:

 

اين صفحه دومشه:

اين جلد پشتشه:

 

 

 

روز سه شنبه اين هفته رفتم آزمايشهاي مربوط به نگهداري بندنافت رو دادم..هورااااااااااااا

حالا بايدپيگيري كنم جوابشو زود بدن...پسرگلم بدنيا نيايها!!! بذار اين قرارداد بندنافت بسته بشه...آفرين گل مامان كه انقدر حرف گوش كني!!!نوشته بودجوابش29 فروردين ولي كلي صحبت كرديم زودتر بدن...اميدوارم

 چون معلوم نیست کی تصمیم بگیری بدنیا بیای میخوام آخرهر هفته عکس بگیرم! اینم عکسمون درآخرهفته 36:

 

 

 

بارداری پوریا:

هفته 36 بارداری من از دوشنبه28 اسفند تا یکشنبه 5فروردین 1397 بود.

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من سال 97عجب سالی باشه.دوتا پسر قندعسل!

جالبه مثل پارسا تو هم همش تمایل داری به سمت جلو باشی و اصلا توی پهلوهام نیستی.یکماه بیشتره که مریضم وهمش نگران حال تو هستم عزیزکم.خودت دعاکن مامانی خوب بشم وهمگی خوب بشیم و قبل از تولدت جان تازه ای بگیریم.

امسال توی دعاهای سال تحویلم سلامت تو عزیز دلم اولویت بود.آرزوکردم به موقع و بسلامتی سالم بیای توی بغلم عزیز دل مامان.

این هفته بابات پیگیر امور نگهداری خون بندنافت توی مرکز رویان بود.با شرایط زمان پارسا خیلی فرق کرده.فعلاگفتن باید سرماخوردگیم خوب بشه بعد بریم برای ثبت نام.دیگه خودشون به منزل برای خونگیری نفرمیفرستن ولازم نیست جائی بریم.

اینم عکس پرونده ی گل پسر مامان

عه عه نگاه میکنم میبینم سر این بارداریم وزنم کمتر زیاد شده ها.بازم این دکترم شاکیه!!!

خداروشکر توی سونوها وزنت خوبه پسرکم.آفرین همه غذاهارو تو بخور

 

 

 

 

مشخصات نینی کوچولو درهفته 36:

week 36Canary melon

 

وزن كودك شما هر روز زياد مي شود، تقريبا روزي 30 گرم. وزن او حدود 2700 گرم است و حدود 48.2 سانتي متر طول دارد. موهاي كرك مانند او و همين طور ورنيكس (ماده نسبتا چربي كه بدن او را پوشانده بود و از پوست او در برابر مايع آمنيوتيك محافظت مي كرد) در حال ناپديد شدن هستند. كودك شما همه اين مواد را به همراه ديگر ترشحاتي كه به درون مايع آمنيوتيك مي ريزند، مي بلعد و اين مواد تا زمان تولد در شكم او باقي خواهند ماند. اين مخلوط سياهرنگ كه مكونيوم ناميده مي شود، اولين مدفوع كودك شما را تشكيل خواهد داد.
در انتهاي اين هفته كودك شما كامل شده است. به كودكاني كه در بين هفته هاي سي و هفتم و چهل و دوم به دنيا بيايند كامل مي گويند، به آنها كه قبل از 37 هفته بدنيا مي آيند نارس و بعد از 42 هفته ديررس مي گويند. سر اكثر كودكان در اين مرحله به طرف پايين قرار گرفته است كه براي يك زايمان راحت مناسبتر است. در صورتي كه وضعيت كودك شما به اين شكل نباشد پزشك يا ماما از شما خواهد خواست كه در هفته آينده براي تغيير وضعيت قرار گرفتن كودك در رحم برنامه ريزي كنيد، برخي تمرينات ورزشي به اين چرخش كمك خواهند كرد. بندرت پيش مي آيد كه پزشك يا ماما سعي كنند كه با انجام حركات آرام و نرم از روي شكم وضعيت قرار گرفتن كودك در رحم را تغيير داده و سر او را به طرف پايين برگردانند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیرین
25 فروردین 92 18:59
پارسا جونم هزارماشالله دیگه بزرگ شدی و به آخرای راه نزدیک شدی عزیزم.خاله جون این 2 هفته رو هم صبر کن تا خیال مامان راحت بشه بعد بسلامتی به دنیا بیا عزیزکم.


شيرين جون خيلي خاله مهربوني هستي ها...من جاي پارسا بودم انقدر قربون صدقش رفتي يه سال ديگه اون تو ميموندم!!!هههههههههه