پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

هديه های آسموني

هفته34

1392/1/12 0:30
نویسنده : مامان
1,633 بازدید
اشتراک گذاری

بارداری پارسا:

هفته 34 بارداری من از سه شنبه6 فروردین تا دوشنبه 12 فروردین بود..

این هفته کم وبیش مشغول دید وبازدید عید بودیم..البته امسال خیلی جاهارو بخاطر مراعات وپله بالا نرفتن پیچوندیم!!!هههههههههههه

 پسر گلم خیلی قوی شدی مادررررررررررررررررررررر

آییییییییییییییی دیگه گاهی از حرکاتت شدیدا دردم میگیره..فدای سرت ولی می ترسم بزنی این کیسه آبتو پاره کنی فوتبالیست کوچولوی من!!!آروم باش آخه مادر!

خسته نباشی عزیزکم!!هههههههه

 خداروشکر هفته 34 که خیلی برای رشدت مهمه بسلامتی گذشت

 این روزها معدم خیلی داغونه..بازم شدید تهوع دارم

البته نه بخاطر ویار، نمیدونم انگار معدم جا نداره!!!غذا نرفته پایین میخواد برگرده بیرون!مهمونیهای پشت سرهم هم خیلی بده!هرجا یه ذره بخورم مهمونیهیا آخری دارم میمیرم!حس میکنم نصف روز طول میکشه تاغذام هضم شه!!

ههههههههههههه گاهی هم تو لطف میکنی حین غذاخوردن یکی میزنی زیر معده مامان دیگه نورعلی نور میشه!!قهقهه

 یکروز قرار بود بریم خونه عزیزیت..قبلشم میخواستیم بانک رفاه برای حقوق استعلاجیم حساب بازکنیم..ازصبحش حسابی سرگیجه داشتم،چند شبم بودنتونسته بودم خوب بخوابم..خلاصه همش چشمم سیاهی میرفت،دیگه دم بانک که بابا فرمهارو آورد امضا کنم جشمم درست نمیدید..خلاصه رفتیم دکتر و سرم وآمپول زدم و...

رنگ دنیا برگشت!!!هههههههههههههه

 

 

راستی بابای گلت رفت برات سفارش ساخت یه تخت کوچولو برای کنارتخت مامان رو داد..یه بار برات گهواره خریدیم مدل سینا..یعنی از روی کاتالوگ سفارش دادیم، وقتی آورد دیدیم عینه قفسه..گود بود و دور تا دورش بسته!!!خلاصه پسش دادیم

بعدش بابا پیشنهاد داد گهواره بچگیهای خودشو برات ازشمال بیاریم ورنگ کنیم..ولی خب قسمت نشد بشه بیاریمش و به بابات گفتم ارزش نداره اینهمه راه بخاطر گهواره بری...

در تصمیم بعدی قرار شد اندازه بگیریم بدیم برات بسازن..اما ایندفعه مدل ثابت نه گهواره..آخه بابا دیده بود میگفت گهواره جیرجیرمیکنه وازطرفی دوستانم میگفتن نینی زودعادت میکنه وجای دیگه راحت نمیخوابه..خلاصهههههههههههههههه بالاخره پروژه با موفقیت گذشت و قراره تخت کوچولوی خوشگلتو 30فروردین تحویل بدن...بابا اونجا یه مدلی دیده بود سبزکرم..منم گفتم اگه اون خوشگله بگو اینو رنگ همون بزنه...خلاصه قرار به همین سبز کرم شد..هوراااااااااااااااا بالاخره جور شد...

بعدا که گرفتیم عکسشو برات میذارم...من خیلی دلم میخواست نرده یه طرفش پائین بیاد که راحت بغلت کنم ولی اونهائیکه آماده بود این خصوصیت رو نداشت برای همین دیدیم بسازن بهتره..

 

 میگن بیکاری بد دردیه!!!منم این روزها از شدت بیکاری گیر دادم به اتاق تو!!!

آخه خیلی شلوغ بود همه چی وسط بود...کلی وسائل اضافه رو جا زدم داخل کمدها وکشوها...بعضیهاشونم چپوندم پشت تختت!!!ههههههههههههه

خالت میگفت به من باشه اتاقتو مسجد میکنم...واقعا گویا راست میگفت!!!

اینم عکس جدید اتاقت..آخیششششششششششششششش خلوتتر شد!!!

 

درضمن با بابا یکسری لباس و پتو و... رو که روزهای اول نیاز داری جمع کردیم و شستیم و بردیم خونه مامانیت...ساک حمل و ساک وسایل خودمو تورو هم چیدیم وآماده کردیم و قرار شد همونجابمونه وهروقت لازم شد برامون بیارن بیمارستان...هورااااااااااااااااااا انشاالله همون اردیبهشت ماه به شادی استفاده بشه...

یکسری وسیله هم که نذر امامزاده صالح توی فرحزاد کرده بودم جمع کردم و توی نایلون دیگه گذاشتم..انشاالله بعدبیمارستان اگه اوضاع همه چی روبراه بود اول میبریمت زیارت بعد میریم خونه مامانی...

پسرگلم قول بده اوضاعت روبراه باشه هااااااااااااااااااااا حتی زردی هم نداشته باش که باهم بریم خونه..

مامانت این روزها خیلی سختی کشیده دیگه طاقت دوریتو وقتی بدنیا میای ندارمها...قول بده سالم سالم باشی

انشاالله این سال جدید خدا دل همه رو شاد کنه..همچنین خانواده ی سه نفری ما...الهی آمین

اینم عکس وسایلت:

 

  

 راستی این هفته عزیزی و عمو بزرگت اومدن خونمون واتاقتو دیدن..عزیزیت روی تختت شکلات پاشید

منم ازش عکس گرفتم:

 

 

دخترعموجونتم برات یه بلوز بامزه گرفته که خیلی زود اندازت میشه وانشاالله میپوشی..هههههههه توجیبش برات شکلات گذاشتیم!!!

 

 

 

بارداری پوریا:

هفته 34 بارداری من از دوشنبه14تا یکشنبه 20 اسفند بود.

روز 15 اسفند عروسی دایی کوچکم بود.حتی مامان و خواهرم هم دل ودماغ عروسی نداشتن چه برسه خودمو بابات.ولی سعی میکردم بروز ندم که به بقیه هم خوش بگذره.تا این هفته فکرکنم 8تا سمنوی تبرکی از مراسمهای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برام رسیده ونذرت کردن.واقعا دیگه حس دعاکردن هم ندارم.همش میترسم حالت بدباشه ومن بیخبر

زنداییم یه شکلات بهم دادکه توی عراق همه مکانهای مقدس تبرک شده بود وسفارشی برام آورده بودن.ازبغض نمیتونستم بخورم!!

 

 

اینم مشخصات نینی کوچولو درهفته 34:

week 34cantaloupe

وزن كودك شما به 2155 گرم رسيده است و اندازه بدن او هم حدود 45.5 سانتي متر شده است. لايه هاي چربي كه براي تنظيم دماي بدن او بعد از تولد مورد نياز است در حال كامل شدن هستند كه در نتيجه بدن كودك شما حالت گردتري به خود گرفته است.

 سيستم عصبي مركزي او در حال تكميل شدن است و اكنون ريه هاي او كاملا رشد كرده اند. اگر از احتمال بروز زايمان زودرس نگران هستيد بايد بدانيد كه تقريبا 99% از كودكاني كه به اين مرحله از رشد مي رسند در خارج از رحم نيز قادر به ادامه حيات خواهند بود و بسياري از آنها به عوارض درازمدت ناشي از زايمان زودرس مبتلا نخواهند شد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)