پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

هديه های آسموني

هفته33

1392/1/5 0:30
نویسنده : مامان
2,037 بازدید
اشتراک گذاری

بارداری پارسا:

هفته 33 بارداري من از سه شنبه 29 اسفند تا دوشنبه5 فروردين بود..

این سال کبیسه است برای همین تحویل سال جدید روز چهارشنبه 30 اسفند سال 91 هست.

هوراااااااااااااااااااا

امسال اولین ساله که پسمل گلی داریم و سه نفره هستیم

انشاالله همیشه تنت سالم ولبت خندون باشه پسرگلم و بموقع وسالم سالم بدنیا بیای ومامان وبابا امسال وهمه سال لبتوخندون ودلت رو شاد وتنتو سلامت ببینن...آرزوی ما سالم وصالح وعاقبت بخیر بودنته پسر گلم

ای خدای بزرگ ومهربونم...

حال مارو به بهترین حال تغییر بده...

یا مقلب القلوب والابصار...

 نوروز 92 به همه عزیزان  بالاخص دوستداران پارسا که به وبلاگش همیشه سرمیزنن وبهمون محبت دارن مبارک...انشاالله برای همه سالی خوب و پربرکت باشه وهمیشه لبتون به خنده باز بشه و تنتون سلامت باشه...الهی آمین

آخجونمی بالاخره فروردین 92 رسید ومن به دیدار پسرگلم دارم نزدیکترمیشممممممممممم

پسرگلم منو بابات خیلی دوست داریم زودی ببینیمت ولی تو قول بده عجله نکنی واردیبهشت زودتر بدنیا نیای!!!ههههههههه

خدایا به فرشته هات بگو فرشته کوچولوی مارو بموقع و درسلامت کامل بهمون بدن..الهی آمین

اینم عکس  سفره هفت سین خونمون:

 

 

 

امسال ماهی نداریم!!!هههههههههه تنگ خالیه...آخه ترسیدم خونه نباشیم بمیره!کلاهم دلم نمیاد ببینم ماهی میمیره..بالاخره هم یه روز میمیره دیگه آدم غمش میگیره..ولی بعدا اگه تو دوست داشتی برات میخرم پسرگلم که شادبشی

ازسال دیگه توهم انشاالله سالم وخندون سراین سفره هستی...لابد شیطون هم شدی..هی باید بگیم پارسا ماهی روخفه نکن!!!سکه رو نکن تو دهنت!!! و.....

سبزه هم بخاطر مشکل آب دادنش نگرفتم وننداختم!!!بجاش بامبو گذاشتم که خودم قلمش زدم!!!ههه

خلاصه امسال سفره ایه برای خودش!!!اوه

تازه بعده ها پسرم تخم مرغ هم باید برامون رنگ کنه..من بچه بودم عاشق این کار بودم

شب چهارشنبه سوری هم امسال مصادف با شب عید بود...

امیدوارم بعده ها دنبال این کارها نری مامان نگرانت میشه

 

 شب چهارشنبه سوری که امسال مصادف با شب عید بود خونه عزیزیت بودیم و روز عید ولحظه سال تحویل خونه مامانیت...

 خیلی خوش به حالت شده ها پسرم!!! نیومده کلی تحویلت میگیرن همه...کلی عیدی جمع کردی...نخواستم تبرکیهای دیگران که بهت میدن با پولهامون قاطی بشه برای همین یه پاکت سبز خوشگل برات گذاشتم و عیدیهاتو توی اون گذاشتم...

این عکس پاکتت...یادت باشه بعده ها همشو عیدی بدی به مامانت!!!ههههههههههههههه:

 

اینم عزیزیت برات نوشته :

 واااااااااااااااااااااااااااااااای یه عیدی خیلی ناز هم خونه ی عموجونت گرفتی...اینم عکسش:

 

 راستی حرکاتت خیلی بامزه شده...انگار جات کم شده خودت قلمبه میری اینور اونور...گاهی دست وپات رومیکشی زیر دل مامان..عشق مامانی با این کارهای بامزت

 

عمو بزرگم امسال داشتن میرفتن مشهد...منو بابات رفتیم برات دوتا لباس سرهمی برای ترخیصت از بیمارستان خریدیم و دادیم بهشون زحمت بکشن برامون تبرکش کنن...

یه مقدار پول هم نیت کردیم برای سلامتیت دادیم...

بابات نذر کرده انشاالله سالم بدنیا اومدی ببرتت مشهد

منم نذر کردم همونجا یه قربونی برات کنم...

 توی این هفته داییم و خانواده یه سر اومدن خونمون.اتاق پسمل گلمرو هم دیدن...خیلی خوششون اومده بود و از دیدن لباسهای ریزه میزت خوشحال میشدن

واااااااااااااااااااااای تحویلتم گرفتن...برات یه دسته گل خوشگل آوردن.روی کارتش نوشته بود"تو عزیز دلمی"

یعنی کیف کن برای خودت پارسا فسقلی!!ههههههههههههههه

اینم عکسش:

 

  

آخرین روز هفته 33 هم رفتیم آتلیه و عکس یادگاری از دوران بارداری انداختیم...

آخه آلبوم خوشگلت هم برای شروعش جای عکست رو داره وقتی تو دل مامانی!!هههههههه

 تازه بابائی برات یه آلبوم خرید که توش عکشهای سایز16×21 میخوره...انشالله پرمیشه از عکسهای قشنگت عزیز دلم...

اینم عکس آلبوم خوشگلت پسرکم:

 

 

 

اینم تقویم فروردین 92 یادگاری برای پسرخوبم:

 

بارداری پوریا:

هفته 33بارداریم از دوشنبه7تایکشنبه13 اسفند بود.

همش عزیزانی که ازموضوع سونوگرافیت خبر دارن برام تبرکی میفرستن و بهم زنگ میزنن.طفلک پارسا.اصلا حوصلش را ندارم.حوصله ی هیچی ندارم.سعی میکنم پارسانفهمه وباهاش سرگرم کنم خودمو ولی واقعانمیشه.همش بغض دارم.گاهی بوسم میکنه میگه مامان گلم چرا ناراحتی؟سر داداشم مگه خوب نشده؟آخه بهش گفتم تو دعاکردی خوب شده.دلم نیومد این بچه انقدر انتظار بکشه.تونستم ازدکتر لاریجانی برای25 اسفندوقت بگیرم.ایکاش دیرتر میشد ولی دیگه دکترنیست.دوست ندارم زود برم بلکه دیرتر برم بهترشده باشی.خدایابهم توان بده.پارسا این روزها صبحهها مهدمیره.بااین وضع سنگینیه بارداری و روحیه داغون رفت و آمد و سر وکله زدن باهاش سختمه ولی خب ازطرفی خوشحالم نصف روزمشغوله و کمتر حال خراب منو میبینه بچم.پوریای عزیزم خوب شو.مامان داره داغون میشه

 

دخترعموت از کربلا اومد وکلی برامون سوغاتی و تبرکی آورد.برای تو پسرعزیزم اولین سوغاتی را زحمت کشیده بود.حتی دلم نگرفت هدیه ات رانگاه کنم و گذاشتم توی کشوی لباسهات.اینروزها ازهمه چیز فقط گریه ام میگیره

و اين هم مشخصات نيني كوچولوها درهفته33:

week 33pineapple

در اين هفته وزن كودك شما كمي بيشتر از 1810 گرم و طول بدن او (از سر تا پاشنه پا) حدود 43.7 سانتي متر مي شود.

 چروكها و همچنين رنگ سرخ پوست او كمتر شده و در حالي كه اكثر استخوانهاي او در حال سخت شدن هستند جمجمه او هنوز نرم بوده و استخوانهاي جمجمه كاملا به يكديگر نچسبيده اند. اين امر به او كمك مي كند تا راحت تر از مجراي زايمان عبور كرده و به دنيا بيايد.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده مامان بنیتا
17 فروردین 92 0:00
عیدتون مبارک عزیزم.


عیدخانواده سه نفری شماهم مبارککککککککککککککک