پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 6 سال و 5 روز سن داره

هديه های آسموني

هفته32

1391/12/28 0:31
نویسنده : مامان
1,886 بازدید
اشتراک گذاری

بارداری پارسا:

هفته 32 بارداري من از سه شنبه22 تا دوشنبه 28 اسفند بود

چهارشنبه رفتیم سونوگرافی و بازمفتخر به دیدن روی ماه پسمل گلم شدم..پسرم بند نافش رو از بس شیطونی کرده یک دور پیچیده دورگردنش!!!نیم دورم ذخیره نگه داشته بود منتظریه غلت شدیدش!!!امیدوارم برعکس غلت بزنی و همون یه دورم بازکنی...دکترگفت فعلا فقط حرکاتش روکنترل کن که کم نشه..ولی خب اینجوری حتما باید سزارین بشم!!

فدای سرت پسر بازیگوش من...انشاالله سالم وعاقبت بخیر باشی

وزن پسرگلی من هم 1600-1700 بود که دکتر خیلی راضی بود..فکرکنم استعدادچاقی داری مادر!!!هههه همیشه وزنت یه کم کپلی تر از سنته!

اینم عکس چهره ی نازت...فقط صورتت معلومه..سمت چپ بالا کل صورتت توعکسه..چشمات کامل مشخصه بینیت حدودی معلومه..لبت خیلی کم...

آخیییییییییییییییییییییی عکستو گذاشتم روی صفحه ی موبایلم هی بوست میکنم

مامان وبابا خیلی دوستت دارن..مراقب خودت باش پسرکم

 

روز یکشنبه قرار بود برم مطب دکتر تا جلوی خودش تستNstبدم ببینه انقباض دارم یانه...خلاصه رفتم وتست دادم...شکرخداهیچی انقباض نداشتم واستراحت مطلق نشدم توعیدی!!!هوراااااااااااااااا

واقعا حالگیری بوداگه میگفت کل تعطیلات بخواب!!!ههههههه

شنبه ویکشنبه هم رفتم سرکار و کارهامو مرتب کردم وتحویل دادم..خیلی خوب شد اینجوری خیالم راحتتر شد..بعد ازعیدم نمیدونم اوضاعم چطوره ومیتونم برم یا نه...دیگه مهم نیست اصل این بود کارهاروتحویل دادم...حالا هرچی دکتر بگه همونو عمل میکنم..فعلا روزهای اولشو یحتمل میرم تا برم دکترببینم چی میگه

انشاالله خیره وتو سالم و بموقع میای تو بغل مامان وبابا

 

 

 

 

بارداری پوریا:

هفته32 بارداری من از دوشنبه30 بهمن تایکشنبه 6 اسفند بود.

روز دوم اینماه آزمایش ادراری که دکتر برام نوشته بود رابه همراه آزمایش تیروئید روتینم دادم.روز بعدش جوابش اومد و دیدم توی ادرارم کمی قندهست.باتحقیقی که کردم کمش عادیه ولی باید مراقب بود.خلاصه دیگه توی چاییم هم شکرنمیریزم.گریههههههههههههههه

عیب نداره فدای سرت عزیزک مامان.تو حالت خوب باشه همه چی عالیه

 

چقدر خوبه که این مطالب را بعدگذشت چندهفته مینویسم.آخه اونروزها کارم فقط گریه زاری بود.واقعا داغون شدم.واقعا انگار چندسال پیر شدم بسکه فکروخیال کردم برات عمرمامان.الانم هنوز میخوام بنویسم گریم میگیره.خیلی روزهای بدی بود.خدا نصیب کسی نکنه.مادرها همینجوری نگران سلامت بچه هاشون هستن چه برسه اینجور موارد هم پیش بیاد...

خیلی برات ختم سوره حمد برداشتن و به هم گفتن و شاید عزاران برای سلامتیت قرائت شد.

دخترعموت میخواست کربلا بره وکلی سفارش دعاکردن برات رابهش کردم.بنده خدا هرجارفته بوده یادت بوده ودعات کرده.

 

توی این هفته بارداریم پسرکوچولوی مامان پارسا مهدکودک ثبت نام شد و فعلا بعدازظهرها چندساعتی میره تاعادت کنه.شکرخدا استقبال کرده.

 و مشخصات نيني نازي درهفته 32:

week 32napa cabbage

احتمالا اكنون وزن كودك شما حدود 1800 گرم و

طول او هم حدود 43.2 سانتي متر است و بيشتر فضاي رحم شما را به خودش اختصاص داده است. ناخنهاي انگشتان پاهاي او درآمده اند و ناخنهاي انگشتان دستهاي او هم رشد كرده اند. برخي از كودكان در اين مرحله موي واقعي هم درآورده اند در حالي كه برخي ديگر تنها موهاي نرمي شبيه به كرك هلو دارند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)