پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

هديه های آسموني

هفته 31-ورود به ماه 8

1391/12/21 0:31
نویسنده : مامان
2,044 بازدید
اشتراک گذاری

بارداری پارسا:

هفته 31 بارداري من از سه شنبه15تا دوشنبه 21 اسفند بود

 اولين روز هفته 31 مصادفه با اولين روز ماه  8

آخجونمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي

 

آفرین پسرکم 7ماه جنینیت تموم شد..جون مامانی حداقل یکماه ونیم دیگه صبرکن که کامل کامل بشی عزیزم

 

 

این هفته همچنان استراحت مطلق بودم..اکثرا درازکش روی پهلو..حوصلم اساسی سرمیره..بالاخره بیش از5سال سرکار رفتم..خونه نشینی عجیب سخته وهیچی سرگرمم نمیکنه..

فدای سرت تو خوب باش

گاهی میشینم کتابهای آموزشی بچه داری وشیردهی و..میخونم ولی همش حواسم پرت میشه..آخه انقدر عکس نینی ناز داره آدم میره تو رویا...نینیهای کوچولوکه چسبیدن بغل ماماناشون!

آدم دلش ضعف میره

جدیدا شبها باهم نماز شب میخونیم..راستش برنامم عقب افتاده آخه لیست کارام دستم نیست..وقتی بگیرم شروع میکنم وحسابی برنامه هامو جلو میندازم ولی تو اومدنتو جلو نندازی پسرکم!!!زیر هفته 37 رومیگن نارس!خواهشا صبر کن تا اونموقع پسرم..

البته تاهفته34همه بخشهای بدن کامل میشه ومیگن99درصد اوضاع نینی خوب خواهد بود..ولی خب دلم میخواد تاآخرش که جا داره تو دلم بمونی وحسابی قوی بشی...طاقت ندارم یه موقع تو دستگاه ببینمتهااااااااااااااااااا...گاهی ازین فکرها گریم میگیره!!بعد به خودم میگم خل نشو..هنوز که اتفاقی نیوفتاده..توکل به خدا

مدل حرکاتتم خیلی عوض شده..کارهای خنده داری میکنی!!!عشق مادری دیگه

 راستی این هفته یه برف کوچولو اومدکه چون استراحت بودم نشد برم برات عکس بندازم مامانی...دیر شد ولی حداقل فهمیدیم زمستونی بود!!!ههههههههههه آخه امسال هیچ برف نیومد!

 اینم عکس از شکمم در ورود به ماه8:

 (البته راستشو بخوای یه کم دیرتر عکس انداختم!!!)

 

 

 

 

 

بارداری پوریا:

هفته 31 بارداری من از دوشنبه 23 تایکشنبه29بهمن بود.

یکشنبه مجدد رفتیم سونوگرافی دکترمعصومی توی رسالت.دکتر بازهمون محدوده را اندازه گرفت و درعین حال که میخواست استرس نده یه توضیحاتی داد.منکه میدونستم چیه.خیلی حالم خراب بود.میخواست دلداری بده میگفت اکثر موارد این بچه ها بدنیا میان سالم هستند و...

بدتر داغون شدم!!!

بابات هم دیگه اصلا حوصله نداشت.اونروز پارساهم با مااومده بود.بعدش رفتیم دکترحجتی و اونم میگفت حالا شاید یکی دومیل اشتباه اندازه گرفته باشه و انشاالله چیزی نیست و..

دیگه بابات اصلا خلق نداشت و پارساهنوز هم که چندهفته میگذره میگه اون روزی که پپوریا سرش درد میکرد بابا عصبانی بود.آخه به پارساهمش میگفتم دعاکن حال پوریاخوب بشه.سرش ناراحته برای همین بابا حوصله نداره.بابامیگفت به پارسا نگو.گفتم بلکه به دعا و عشق اون خدا رحمی کنه.دیگه از این سونو به بعد زندگی نداشتیم....

از 1 بهمن تا حالا3کیلو اضافه کرده بودم که دکتر کلی دعوام کرد.گفتم خب فشارم پایینه وخودتون گفتین مایعات شیرین بخورم.گفت دیگه اصلا شیرینی جات نخور!!فشارم هم 8.5 روی4.2 بودولی همش منو ترسوند که مسمومیت بارداری میگیری و...

برام یه آزمایش ادرار هم نوشت.سعی میکنم کمتر بخورم!!

 

 

راستی وقتی نزدیک مطب حجتی پیاده شدیم ومیخواستیم پیاده کمی تااونجا بریم یه آقایی از روبرومون داشت میومد اول با پارسا احوالپرسی کرد بعد با بابا یه کم کنارمشغول صحبت شد.من هی میگفتم نکنه دزدی چیزی باشه!!!یه ظاقای تقریبامسنی بود.متوجه صحبتشون نمیشدم.بعدا بابات گفت که اون آقا گفته که شب شهادت حضرت زهرا س 3تاصلوارت بفرست و صدقه بذار زیر بالش,من از این کارمعجزه ها دیدم.آخرش هم داشتیم میرفتیم گفت پسر منم یادکن.

من روزبعد ازبابات پرسیدم چی گفت.اونروز حوصله نداشتم.کاری که گفته بود را بابا کامل برای هممون انجام داد.منم جدا انجام دادم ولی صلواتش یادم رفت!!!صدقه هاش را هم پارسا توی صندوق ریخت و دعاکرد پوریاحالش خوب بشه.

 و اينم مشخصات جيگر مامان درهفته31:

week 31leeks

در اين هفته اندازه كودك شما به حدود 40 سانتي متر رسيده است.

وزن او كمي بيشتر از 1360 گرم است و به زودي شاهد يك افزايش وزن ناگهاني در كودكتان خواهيد بود. او همچنين مي تواند سرش را از يك طرف به طرف ديگر بچرخاند. يك لايه چربي هم در زير پوست او در حال جمع شدن است تا او براي زندگي در خارج رحم آماده شود، در نتيجه بازوها سرها و بدن او در حال بزرگتر شدن هستند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرگس
19 اسفند 91 14:38
ایشاالله نینیت سر موقع و سالم و تپلی بدنیا میاد عزیزم. من و عروست براش خیلی دعا کردیم.بوووس.


هههههههههههههههه مراقب عروسم باش!انشاالله دوتاشون صحیح وسالم بموقع بدنیا میان
مامان مرضیه
21 اسفند 91 21:25
سلام مامانی قدر این روزا رو بدون و حسابی استراحت کن چون وقتی پسرت بیاد تا 3 ماه کاملا در خدمتشی بعدشم دیگه به خدمت عادت میکنی که یه کم آسون میشه الان که پسرم همه زندگی منه تمام وقت و انرژیم رو میگیره
عیب نداره ایشالا سلامت باشی و مواظب گل پسر ماهت باشی راستی اسمشو چی میزاری؟
به وبلاگ ما هم سر بزن


سلام عزیزم.انشاالله پارسا
آرزومه بدنیا بیاد صحیح وسالم
خودم درخدمتشمممممممممممممممممممممممممممممم