پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

هديه های آسموني

هفته 29

1391/12/7 0:32
نویسنده : مامان
1,815 بازدید
اشتراک گذاری

بارداری پارسا:

هفته 29 بارداري من از سه شنبه1 تا دوشنبه 7 اسفند بود...

اين هفته فكرميكردم يعني توچه شكلي هستي؟؟؟؟

بالاخره يه شكل مناسب برات پيداكردم شبيه بابات !!!هههههههههههههههه

 اين هفته رفتم پيش دكتر

روزهاي قبلش كمي استرس گرفته بودم نكنه بگه رشدت كم بوده!! از ترسم هي ميخوردم!! انقدرم سخته اين مبحث خوردن كه نگو!!! همش ازخوردن حالم بد بود!!!

خلاصه دكتر تامعاينت كرد گفت خداروشكر رشدش خوبه..وزن منم كه اول بارداري61 بود وبعدكم شد الان شده 63

دكتر راضي بود..خب بالاخره زحمت كشيدم اون مقداري كه كم شدهم جبران كردم ديگه!!! واقعاخسته نباشم!!!

اصل اينه رشد تو خدارو هزارمرتبه شكر خوبه پسمل گلم..آفرين به خودت حسابي برس..آدم بايد بتونه گليم خودشو از آب بكشه!!!

آخجونمي يه سونو داد براي اوايل هفته 33...خيلي دلم تنگ شده ببينمت عزيزمممممممممم

نازي الان كلي از سري قبل كه فكركنم هفته20 يا 21 بود بزرگتر شدي..خيلي وقته نديدمت پسر گلم...انقدره دلم ميخواست بهم يه سونو بده!!! البته خانوم دكترخيلي حساسه سونوي الكي نميده ولي چون خانم لاريجاني بعد عيد نيستن وعيدهم مدتي تعطيله خواست وضعيتتو بدونه

به هرحال بنفع منه ميرم بقول خانم دكتر حجتي Baby رو ببينم!!

 

اوضاع سرماخوردگيمم بهتره ولي هنوز عاشق خوراكيهاي گرم ورقيقم

ديگه جونم برات بگه روز آخر اين هفته هم ميرم آزمايش بدم...معمولا اين هفته ها يه بار ديگه چكاپ كامل ميدن...به همه يه تست گلوكز ميدن معمولا ولي دكتر بهم همون قند معمولي داد،بس كه هميشه قندم پايينه!

چندتا آمپول هم بهم داد كه دوز500 تو بازار بود ولي دكتر250 داده بود..خلاصه بابات كلي اين داروخانه اون داروخانه گشت...حتي صبحش از4صبح رفت بيرون وخلاصه پيداكرد..

 

از حال خودم بگم اين درد لگن هي بيشترميشه

خارش پوستم بهتر شده تقريبا!!!

خيلي هم دلم ميخواد برم سونو ببينم چرخيدي يانه!!! آخه خيلي زير معدم ضربه ميزني...اگه سرت بالا باشه يعني با كله هد ميزني؟؟؟فوتباليستي مامان جان؟؟؟ههههههههههههه

 

 

گاهي خيلي وول ميزني توي دلم..هي شكمم ميادجلو، هي ميري توي پهلو..كلا باحاله

گاهي باورم نميشه يه آدم تو دلمه!!!!

يه موقعهائي جديدا فكرميكنم يعني پسر ريزه ي من چه شكليه؟؟

فكركنم اگه به بابات بري بايد اين شكلي بشي:

هههههههههههه چقدر شبيهه!!!!چشم بابات روشن بااين عكسي كه من گذاشتم!!!

 

 آخرين روز هفته29 يه هنري زدي اشكم داشت درميومد...اي جانممممممممممممم

حس كردم با يه  مشت كوچولو زدي بهم..يه كمم اون حالت فشار نگه داشتي بعد دستو بردي پايين...دوبار اين كاروتكرار كردي...واييييييييييييييييييييييي خيلي ناز بود..خيلي احساس خوبي بود..قشنگ احساس يه مشت كوچولو داشتم

وقتي اون مشت كوچيكت رو تصور ميكنم دلم ميره...ريزه ميزه ي مامان...چقدر براي ديدنت بي طاقتم..اون مشت كوچولوتو باز كنم دونه دونه انگشتهاتو ماچ كنم

 

درضمن بابت اینکه عمل لیزیک چشم کرده بودم حدود8سال پیش برای زایمان طبیعی رفتم دکترچشم وگواهی دادمشکلی نیست..

 

بارداری پوریا:

هفته 29بارداری من از دوشنبه9تا یکشنبه15 بهمن بود.

و مشخصات نيني جوني در هفته 29:

 week 29Butternut squash

 

اكنون وزن كودك شما حدود 1100 گرم و اندازه او كمي بيشتر از 38 سانتي متر است. ماهيچه ها و ريه او به رشد خود ادامه مي دهند و سر او بزرگتر مي شود تا با مغز در حال رشد او (كه در حال ساختن ميلياردها سلول عصبي است) هماهنگ شود. با اين سرعت بالاي رشد نبايد تعجب كرد كه نيازهاي غذايي كودك شما در اين سه ماهه به حداكثر مقدار خود مي رسند. براي اينكه نيازهاي غذايي خود و كودكتان را به خوبي تامين كنيد، به مقادير زيادي پروتئين، ويتامين C، اسيد فوليك، آهن و كلسيم نياز داريد. اسكلت كودك شما در حال محكم شدن است و به همين دليل بدن او هر روز حدود به 200 ميلي گرم كلسيم نياز دارد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صدف
9 اسفند 91 11:13
سهیلا جون سلام .خوبی ؟
خدا رو شکر دهه 20 را پشت سر گذاشتی .



خيلي ممنونم صدف مهربونم.باهميم ديگه.انشاالله شماهم بقيه دوران بارداري رو بخوبي سپري كني
مریم
26 فروردین 93 23:40
سلام. چقدر لذت میبرم از خوندن خاطراتتون. خوشحالم که بخیر و خوشی این دوران پراسترس رو سپری کردین و هدیه آسمونیتون سالم و سلامته. من هفته ۶ بارداری هستم. برای سلامتی هدیه آسمونی من دعا کنید لطفا. همیشه شاد باشین در کنار عزیزانتون
مامان
پاسخ
سلام انشاالله شماهم دوران بارداری رو بخوبی سپری میکنی و نینی گلت بایه زایمان راحت سالم و شاد میاد بغلت