پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

هديه های آسموني

هفته 28

1391/11/30 0:32
نویسنده : مامان
2,235 بازدید
اشتراک گذاری

بارداری پارسا:

هفته 28بارداري من از سه شنبه24 تا دوشنبه 30بهمن بود

پسرگلي من ازوقتي وارد ماه 7 شدم حس ميكنم خيلي ماشاالله تغييرات بروز شده..عوارض خودمم همينطور!

به بابات ميگم تا5 ماه كه ويار داشتم...يه ماهي بهتر بودم...حالا خارش شكم و دردكمر ولگن و...!!!!!!

فكركنم خداجونم يه ماه بهم آنتراك داده بود!!!

بازم شكررررررررررررررررررر

تو سالم باشي وحالت خوب باشه همش شكررررررررررررررررررر

اين هفته متاسفانه هنوز سرماخوردگي بهتر نشده!نميدونم واقعا اين ديگه چه مريضي اي بود؟؟؟ صبحها بيدارميشم چندساعت گلوم دردميكنه! شايدم براي اينه كه ازبيني نميتونم نفس بكشم و دهنم همش بازه گلوم خشك ميشه!

ديگه تاهفته آينده خوب نشم قطعا بازميرم دكتر

 

اين هفته غذاي آقا پارسا اعلام آمادگي كرد!!ههههههههه آغوزت يه كم جاريه! پسرم زودي جوگير نشي بخواي بياي غذا بخوري! قشنگ تا حداقل دوماه ونيم ديگه سرجات محكم بچسب حسابي كامل بشي عزيز دلمقلب

روز اول اين هفته رفته بودم نمازخونه كه بقيه ي همكارهاي شركت هم پسر گلي من رو كشف كردن!! ديگه بااين مانتوي تابلو فكركنم خواجه حافظ شيرازي هم فهميده باشه!!

 

 

عوارض سه ماه آخر باگذشت هرروز بيشتر نمايان ميشه

نميدونم بگم كدومش بدتره ولي خب خارش پوست شكم و درد لگن ونفس تنگي واقعا اذيت كننده است.

تازه خوبه اين همه پماد ضدترك زدم ..بازم دكترگفته خارش نشانه اينه كه داره پوستت ترك ميخوره،چيز خاصي نيست!!! البته يه پماد بتامتازون داد كمي بهترم

همچين تو نور هم نگاه ميكنم 3 تا ترك اساسي خوشگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل خوردم!!!

همش هم گرمم هست و وقتي گرمم ميشه نفسم خيلي بدتر بالا مياد! خونه ي مامانم وعزيزي همه رو اسير كردم درو پنجره باز!!! البته من راضي نبودم به اين كارشون خودشون اصرار داشتن...

همه اين پسمل گلي من رو نيومده دوست دارن ومراقبش هستن ديگه.انشاالله تو هم پسر قدرشناس ومهربوني باشي و باخوبيهات جبران كني براشونلبخند

 

راستي خيلي جديدا سكسكه ميكني...اوايل خوشم ميومد اما الان گاهي اعصابم خرد ميشه!!حس ميكنم اذيت ميشي آخههههههههه

اينسري برم دكتر بهش ميگم!!!

 

ديگه ميبينم كه خودكفا شدي و با بابات به تنهائي رابطه برقرار ميكني ونياز به ترجمه ي من نيست!!متفکرچندروز پيش بابات داشت صبح منو ازخواب بيدارميكرد ولي خيلي خوابم ميومد اصلاحس حرف زدنم نداشتم...بهم گفت پسملم بيداره؟؟من هنوز گيج خواب بودم نميدونستم وول ميزني يانه...شونه هاموانداختم بالا يعني نميدونم...خودش دستش روگذاشت روي شكمم گفت"پسملم بيداري؟" جنابعالي هم سريع يكي زدي زير دستش و دل بابائي رو بردي

كلي خندم گرفت!!براي من مستقل شديد ديگه همينجوري رابطه برقرار ميكنيد يكي ميپرسه يكي جواب ميده!!!قهقهه

آفرين پسرخوبمممممممممممممممم دوست دارم هميشه رابطت با بابات حسابي صميمي باشه والبته بهش يه عالمه احترام بذاري وقدرش رو بدوني كه واقعا هنوز نيومدي از خواب و زندگي انداختيش وهمش برات زحمت ميكشه...

 

 

بارداری پوریا:

هفته28بارداری من از دوشنبه2تایکشنبه8 بهمن بود.

 

 اینم مشخصات نینی گلی تو هفته ٢٨:

week 28kabocha squash

 

 

 

 

 

 

 

 

در اين هفته كودك شما 910 گرم وزن و 37.6 سانتي متر طول دارد.

او مي تواند چشمان خود را (كه اكنون مژه دارند) باز كند و سر خود را به سمت هر نور ممتد و شديدي كه از بيرون رحم بتابد برگرداند. لايه هاي چربي بدن او در حال شكل گيري هستند و او براي زندگي در خارج از رحم آماده مي شود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا
29 بهمن 91 5:09
خوب پسملی سکسکوی منه دیگه
خدا حفظش کنه


و همچنين باباي مهربونش رو