پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 6 سال و 5 روز سن داره

هديه های آسموني

سی و نهمین هفته زندگی پوریا

1397/10/12 22:57
نویسنده : مامان
607 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه ۱۶ دی:

دویست و شصت و پنجمین روز زندگی پوریای عزیز

عاشق اینی که از دستمون فرار کنی.فقط کافیه بگیم وایسا ببینم!

با روروئک باشی هم بدوبدو فرارمیکنی

سعی میکنم اگر ده دقیقه هم پوریا طی روز میخوابه اون زمان را با پارساجونم بازی کنم

واقعا حفظ کردنیهاتون خیلی زیاده.گاهی منم خسته میشم.یه تنفس باید بدن!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دوشنبه ۱۷ دی:

دویست و شصت و ششمین روز زندگی پوریای عزیز

دیشب پوریا تقریبا هر 20دقیقه بیدارمیشد.گاهی وقتی بیدارمیشم تپش قلب شدید میگیرم و توی قفسه سینم بشدت ناراحت میشه.خیلی کم خوابی بده.انقدر بلندمیشم و روی مبل مینشینم و راه میرم و...که وقتی صبح میخوام رسما بلند بشم انگار تازه شبه!!بسکه همه جام درد میکنه و خسته وکوفتم.چندین روز بود حمام هم نرفته بودم.موهام چسبیده بود به هم.به سختی این روزهارو میگذرونم.بدیش اینه که هیچی هم نمیتونم بابت آلرژی پوریابخورم.انقدر تاصبح شیرمیخوره ازضعف میخوام بیوفتم!!

امروز صبح مامانم اومد خونمون.فقط پوریارو دادم بهش و رفتم تو رختخواب.بااینکه انقدر خسته بودم ولی ازخستگی خوابم نمیبرد و یکساعتی غلتیدم!!

تا یک خواب بودم حدود3ساعت.بیهوش بودم انگار.بعدشم مستقیم رفتم حمام و مامان برام یه حلوا و کاچی درست کرد حداقل شبها بیدارم بخورم چپه نشم.یه کم سرحال شدم.شکرخدا

 

 

دوشنبه هاخمیربازی دارید

 

امروز برای معاینه ی چشمتون اومده بودند

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سه شنبه۱۸ دی:

دویست و شصت و هفتمین روز زندگی پوریای عزیز

پارساجون خودش لباسهای مدرسه اش را میپوشه.بدون هیچ کمکی از من

هرجا پارسا بره پوریا مثل جوجه اردک دنبالشه

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چهارشنبه ۱۹دی:

دویست و شصت و هشتمین روز زندگی پوریای عزیز

امروز وقت دندانپزشکی داشتم.یه دندانم به عصب رسیده بود بعدش رفتم مدرسه دنبال پارسا و باهم رفتیم هدیه ی یادگرفتن نماز را برات خریدم.چندماهه ماشین مکویین میخوای و برات شرط گذاشته بودم که نماز دورکعتی را یادبگیری.از درسهای مدرسه ات هم بود البته.

کلی معلمتون ازت تعریف کرد.گفت ارزشیابیهاتون هم تمام شده و همه را مثل بقیه خیلی عالی شدی.میگفت هوش ریاضیش خیلی خوبه.همیشه سوره حفظیها را اول تو حفظ میشی و بعدچندهفته بقیه بچه های کلاس.امروز معلمتون بدون اینکه بدونه حفظ شدی یانه طبق روال همیشه بهت گفته بیا آیه الکرسی رابخون بچه ها ببینن سخت نیست.شکرخدا باهات کارکرده بودم بچم ازحفظ تا علی العظیم خوانده بود.البته فعلاهم مد نظرشون همین مقدار بوده.دوستت بهم میگفت فقط پارسا بلد بود.

 

 

فدای پارسابشه مادرششششششششششششش

 

 

بعد هم رفتیم منزل آقاجون

این هم پسرم درحال حل کردن پیک.

شب پارسا منزل آقاجونش موند

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پنجشنبه ۲۰ دی:

دویست و شصت و نهمین روز زندگی پوریای عزیز

بااینکه شبهاخیلی بدمیخوابی روزهم نمیخوابی.ولی اینسری فکرکنم اثرات داروهای دندانپزشکی من بود که باعث شد چندساعتی توی روز بخوابی

بعدازظهر منزل باباجونی رفتیم.پارسا باهدایای جدیدش مشغول بازی شد والبته گوشی بازی.پوریای عزیزم هم که هرلحظه دنبال سرگرمیهای جدید.ای تنوع طلب!!

شکر خدا حال عزیزی خیلی بهتر شده.خدایا شکرتتتتتتتتتتتتت

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

جمعه ۲۱ دی:

دویست و هفتادمین روز زندگی پوریای عزیز

دیشب خیلی بیقرار بودی پوریاجونم.وقتی رفتم توی رختخواب بشدن زانوهام و آرنجهام درد میکرد.مفصلهام خیلی دردمیکنن.سیاتیکم هم عود کرده متاسفانه.انقدر بیدار میشدی که بهتر دیدم که نخوابم تااینکه هر یه ربع بیدار بشم.ساعت 2بود تصمیم گرفتم اصلا نگاهت نکنم وخودم را به خواب بزنم بلکه بخوابی.هی زدی توی صورتم هی گوشوارم را کشیدی.خودمو به خواب زدم.بعد بلند شدی لپم را بوس کردی.واااااااااااااااااااای که چقدر مزه داد.دیگه طاقت نیاوردم بلند شدم بوست کردم و سرت را نوازش کردم.ای ناقلا خوب بلدی چیکار کنیها!خستگیم در رفت واقعا.یعنی میفهمی مامان داغونم؟؟!!!

نصف شبی شکمت هم کار کرد.واقعا توان تعویضت را نداشتم.خواستم بابا را بیدارکنم کمکم کنه دلم نیومد.بنده خدا چندین روزه سرماخورده.ولی بعد تعویضت انقدر غرغر کردی که بیدارش کردی و دیگه بابا نگهت داشت ومن رفتم خوابیدم.واقعا در توانم نبود بیداربمونم.فقط گاهی میاوردت شیرت بدم و باز میبردت.خدا خیرش بده

 

امروز پارساوبابا رفته بودن منزل عزیزی وموقعی که اومدن پارسابرایم گل خریده بود.من گل نرگس خیلی دوست دارم.یعنی برخلاف خانومها کلا گل دوست نیستم.نه اینکه بدم بیادا ولی جزء علاقه مندیهام نیست.ولی عااااااشق گل نرگس هستم وهرسال این فصلها باباتون برام میخره.از نگاه به گل نرگس و بوکردنش سیرنمیشم.به بابات گفتی بریم یه باغچه ای من برای مامانم گل بکنم و باباهم گفتی خب بریم براش بخریم وبه پیشنهاد بابا گل نرگس خریده بودید وبه پیشنهاد خودت گل زردهم کنارش انتخاب کرده بودی.البته ساده اش رابیشتر دوست دارم ولی چون تو دوست داری خیلی خوشحال بودم.روبانش هم خودت انتخاب کردی.

 

اولین باری که پوریاجونم قرمه سبزی خورد.خیلی دوست داشتی نفسم

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شنبه ۲۲ دی:

دویست و هفتاد و یکمین روز زندگی پوریای عزیز

مامانجونتون همش میگه چرا مثل زمان کوچکی پارسا لبه های تیز را نمیپوشانی.میگم باورکن من ده دقیقه هم وقت اضافه ندارم.مگر پوریابخوابه که اون هم یا دارم به پارسا وغذادرست کردن و..میرسم یااینکه میترسم پوریا بیدارشه و کارهای سروصدا دار انجام نمیدم.بسکه خوابت سبکه پوریاجانم.حتی باصدای تایپ کیبورد هم بیدارمیشی.

حالا امروز باکلی زحمت اینهارو چسبوندم وقتی بیدارشدی خیلی ذوق کردی و درکسری از ثانیه همش را کندی!!

تامن باشم محکمتر بچسبونم.یادم نبود شما هیولایی عزیزم!!هههههه

 

 

امروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها است.انشاالله به حق ایشون سرباز امام زمانتون باشید و درقیام امامتون حاضر و کمک حال باشید.

آخ چه پرستاری هستی تو پسررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی نفس!!

البته شوخیه ها

هیچ مادری دوست نداره زحمت بچش بشه عشقم

 

 

 

نظرات (18)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
13 دی 97 6:57
عکس گل پسرمونو نذاشتید یا واسه من لود نشد؟
مامان
پاسخ
سلام حجم عکسهازیاد بود با گوشی نشد بذارم.در اولین فرصت با لپتاپ کاهش حجم میدم میذارم.لطف داریدددددگل
مامان پریمامان پری
13 دی 97 9:35
گل
مامان
پاسخ
گلگلممنون
زهراجهانگیرزهراجهانگیر
17 دی 97 15:26
خدا حفظشون کنه 😗😗😗
مامان
پاسخ
سلام.خدا عزیزان شمارا درپناه خودش نگهدار باشه
مامان عسلمامان عسل
18 دی 97 8:22
خداحفظشون کنه..انشالله همیشه درپناه حق دور از چشم بدان..و پسرایی باهوش و حرف گوش کن درراه امام زمان باشن...و توی زندگی جز موفقیعت و خوشبختی و همیشه سلامتی تندرستی چیزی کسب نکنن و افتخاراتی محکم برای پدر و مادر مهربانشون باشن..
مامان
پاسخ
سلام.ممنوووووووووووووووووووووووووووووون از دعاهای خیر شما.بهترینها برای شما و عزیزانتون باشه انشااللهگل
seli1370seli1370
19 دی 97 20:14
خدا حفظشون کنه
مامان
پاسخ
سلام.سلامت باشید
مامانیمامانی
20 دی 97 12:57
عزیزم خدا حفظش کنه همسن پسرک منه خیلی خوشمزه ان بوس
مامان
پاسخ
سلام.خدا گل پسر شماراهم حفظ کنهگل
مامان شقایقℒℴѵℯمامان شقایقℒℴѵℯ
20 دی 97 23:58
ای جانم خدا حفظ کنه فرشته های نازتون رو😙
مامان
پاسخ
سلام.ممنون از دعای خیرتونگل
مامان ملیحهمامان ملیحه
22 دی 97 8:50
گل
مامان
پاسخ
گلگل
مامان عفیفهمامان عفیفه
22 دی 97 9:21
خدا حفظ کنه این گل پسرا رو
دختر منم کارای پیش دبستانی رفتنش رو خودش انجام میده شکر خدا
مامان
پاسخ
سلام.آفرین به این بچه های گلگل
بانوی طلبهبانوی طلبه
22 دی 97 9:28
سلام
با وب دخترم عفیفه بانو پیگیر وبتون هستم دوست عزیز.
مامان
پاسخ
سلام.وبلاگ خوبی داریدگل
وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من
23 دی 97 15:53
سلام. به پیوندهای وبلاگ کودک من خوش آمدید
مامان
پاسخ
سلام.تشکررررررررررررر🌼
مادرمادر
26 دی 97 11:01
عزیزم ایشالله همیشه سالم و تندرست باشند
محبت
مامان
پاسخ
سلام.خدا عزیزان شماروحفظ کنه
مامان آرشیدامامان آرشیدا
27 دی 97 14:45
سلام امیدوارم همیشه پسران گلتون زیر سایه شما سالم و تندرست باشن
مامان
پاسخ
سلام.زنده باشید.تشکر
❤️Maman juni❤️Maman juni
30 دی 97 3:21
♥️♥️
مامان
پاسخ
🌼
مامان پریمامان پری
30 دی 97 13:28
سلام دوست خوبم گل
شما را دعوت میکنم به شرکت در مسابقه #چالش عکس نی نی وبلاگمحبت
انشاالله که موفق باشین
مامان
پاسخ
سلام.ممنون.شماهم موفق باشید
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
1 بهمن 97 9:01
سلام دوست عزیز شما رو به چالش عکس نی نی وبلاگ دعوت می کنم. 😍
مامان
پاسخ
سلام.ممنون حتما بهتون سرمیزنم.موفق باشید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
2 بهمن 97 0:05
🤗😘😍
عزيز دلم ماشالله بهشون 
الهي بلا بدور باشه ازتون😇
مامان
پاسخ
سلام.انشاالله بادعای خیرشما.متشکرم
مـامـــان فــاطــمـــهمـامـــان فــاطــمـــه
2 بهمن 97 19:13
عزیزم زنده باشن 😍😘
مامان
پاسخ
سلامت باشیددددددددددد