پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 6 سال و 6 روز سن داره

هديه های آسموني

سلام من آقای پدر هستم

1391/6/10 14:21
نویسنده : مامان
1,470 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی

من آقای پدر هستملبخند

 

امروز با مامانی کلمه کاربری بابا رو درست کردیم و الانم من دارم برات مطلب می نویسم .بچه جان من الان حدودا ٢٥ روزشه و امیدوارم که ١٢٠ ساله بشه

الانم بابا منتظره که ایشاا... مامانی دوره بارداریش بخوبی و خوشی سپری بشه و من روی ماه نی نی مو ببینم

niniweblog.com

به امید اون روز

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپیده مامی بنیتا
23 شهریور 91 12:17
ایشاالله بابای نینی، اردیبهشت نینی نازتون رو به سلامتی و دلخوشی بغل میگیرین...
فقط توی این 8 ماه مونده هوای این مامانی رو حسابی داشته باشین و مراقبش باشین سپردیمش دست شما


چشم
elnaz
10 آذر 91 23:13
amooye khodami.afarin mam ninie shomaro dust darim


پ نه پ عموی عمتم
به سلام الناز خانم
منم شما رو دوست دارم
خوب و خوش باشی