پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

هديه های آسموني

اولین سالروز تولدت مبارک

1393/2/15 14:01
نویسنده : مامان
7,296 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه یک سال گذشت..366 روزه که دارم از کارهات و بزرگ شدنت مینویسم..چقدر زود بزرگ شدی. انگار یکروز برام گذشته! با اینکه مدت زیادی نگذشته ولی وقتی عکسهای کوچکتر بودنت را نگاه میکنم دلم برای لحظه لحظش تنگ میشه ........

تولدت مبارک پسرکم

یک ساله شدنت مبارک عزیزکم

آرزوم اینه با عزت زندگی کنی و همیشه سالم و صالح باشی و در دنیا و آخرت عاقبتت بخیر و سربلند باشی.

ای تماشائی ترین مخلوق خاکی در زمین

آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم....

پسر عزیزم...تولدت مبارک

تقریبا یک هفته میشه که مشغول درست کردن تزئینات تولدت هستم.من که حال وحوصله ی فتوشاپ را نداشتم بخاطر تزئینات مراسمهای تو کم کم دارم فتوشاپ هم یاد میگیرم و خیلی از این موضوع راضی هستم.خداروشکر کارهای تولدت را تماما خودم انجام دادم و تقریبا طرحهائی که توی ذهنم بود را تونستم اجرا کنم. برای تولد یکسالگیت تم رنگین کمان را انتخاب کردم.به نظرم باتوجه به فرصت کمی که دارم اجراش ساده بود و رنگهاشم شاده.

بعضی کارهاتو شبهائی که تب داشتی طراحی کردم!واقعا ذهنم یاری نمیکرد چه مدلی درست کنم و خلاصه ببخشید پسرم اگه خیلی خوب نشده.تازه کارم دیگه!

برگه یادگاری:

ریسه ها(توی ریسه های مثلثی از شماره 0تا 12 از روز تولدت ماه به ماه عکس گذاشتم)

ریسه

happy birthday

عدد تولد:

خوش آمد گوئی و لیبل خودکار:

 

لیبل نوش جان ساندویچ:

لیبل نوشابه:

ریسه پارسا:

برگه تشکر:

ساعت تولد:

کارت دعوت:

ریسه اسم:

پسرگلم یه کم تزیینات تولدت باتوجه به وقت کمی که داشتم هول هولی شد!! البته وقتم خوب بود ولی خب تب ناگهانیت غافلگیرمون کرد.میدونم از این روزها چیزی یادت نمیمونه...ولی بدون منو بابات تمام تلاشمونو کردیم تولد خوبی برات برگزار کنیم..من انقدر درگیر مریضیت بودم حتی نتونستم برم خانهو برات لباس بیارم وهمه ی زحمتها پای بابای مهربونت بود...

 

تزیینات تولد:

هدیه هات(البته بازهم هدیه داشتی که انقدر وسط تولد گریه کردی یادم رفت عکس نهائی بندازم!!)

بابات سعی کرده جلده شکلات تولدت هم مدل رنگین کمانی باشه

دیشب که حدود3 نصفه شب خوابیدی..صبح هم 9 بیدار شدی سریع بردمت حمام و تا بیای و خشک بشی و بخوابونمت از حدود 11 خوابیدی تا تقریبا 3بعدازظهر!!تو این یکسال زندگیت فکرکنم اولین باری بود بدون شیرخوردن توی روز انقدر خوابیدی..ماهم تندتند کارهامونو انجام دادیم..

وقتی بیدار شدی چون اولین باری بود این همه بادکنک میدیدی حسابی خوشحال بودی و من هم از فرصت برای عکس انداختن استفاده کردم...دکورمم خراب کردی!!عیب نداره مال خودته پسرکم

راستی بخاطراینکه بادکنک ترکید نترسی کم بادش کردیم

حتی یک ثانیه هم نگذاشتی تاجت روی سرت باشه که عکس بندازیم!به هیچ فن و کلکی نگذاشتی!

اینجا بابات داره سعی میکنه تاج روی سرت بگذاره!

خب ماکوتاه اومدیم وتاج رو گذاشتیم روی سر سه چرخت!!!

اینجاهم داری دعوامیکنی که کلاه رو ازت نگیریم!

پسرم از سیب تولد خودش هم میل کرد!البته حین تولد پوست یک پرتقال را هم بااشتهای زیاد میخوردی! انگار نه انگار مزش بده!کلی با بازی ازت گرفتیم!

بگذریم که حین تولدت همش گریه کردی ومیخواستی بخوابی!!بااینکه ازصبح خواب بودی!

بهانه میگرفتی و شیرمیخواستی وقتی می آوردمت توی اتاق میرفتی با وسایل بازی کنی!حین تولدت یک لیوان شکست و چون جاروبرقی توی اتاق بود همش میخواستی بیای توی اتاق باهاش بازی کنی!!

خلاصه یکسره مامانتو مشغول نگه داشتی و نتونستم به مهمانهات برسم

بعد تولد هم غرق در بادکنک بازی بودی!

این هم کادوهای تولدت...دست همگی درد نکنه

انقدر این سر موزیکال سه چرخت را خوردی تا بالاخره کنده شد!!!

 

 

 

 

52 هفته از زندگی قشنگت میگذره.چقدر زود میگذره:

 

 

 

همچنان روزهای بعد تولدت هم کادو گرفتی...ممنون از عزیزان

عزیزیت باز هم رفتیم خونشون بهت کادو داد..چیزی که برای حودش خیلی عزیز بود..ولی چون آرزو داره تو حافظ قرآن بشی هدیش کرد به تو

این هم از مکه برات زحمت کشیدن هدیه آوردن

یه کارت هدیه هم شرکت به بابات داده برای تولدت 

پسندها (7)

نظرات (18)

raha
15 اردیبهشت 93 19:19
تولدت مبارک خاله جون 120 ساله بشی گلم
مامان
پاسخ
انشاالله همیشه سلامت باشیممنون
آجی ملیکا
15 اردیبهشت 93 23:05
صبح بلند شدید دیدی پارسا نیست بدون من بردم خونمون
مامان
پاسخ
باهمین خلقش؟؟!!! هم تب داره هم داره دندون درمیاره!!دیگه خود دانی!!
خاله مهسا
16 اردیبهشت 93 8:44
عشق خاله تولددددت مبارررررررک.ایشالا که همیشه در کنار مامان و بابای مهربونت سلامتو شاد باشی عزیزکم.دوستت دارم پارسای ملوسم
مامان
پاسخ
ممنون از کادوی خوشگلتم خیلی خیلی متشکرررررررررررررررررررررررررررر همیشه شاد و سلامت باشی دوست خوبم
گل شقایق
19 اردیبهشت 93 9:16
پارسای نازنین تولدت مبارک عزیز خاله. ایشالله همیشه در کنار مامان و بابای خوبت سلامت و شاداب باشید.
مامان
پاسخ
ممنون مامان سارای عزیزززززززززززززززززززز انشاالله دخترگل شماهم شاد و خندان وسلامت زیر سایتون بزرگ بشه
سوده (مامان پانیسا)
20 اردیبهشت 93 8:10
پارسای ما یک ساله شد! به همین زودی!!! می بینی انگار دیروز بود اومدم بیمارستان، یه سفید برفی توپولوی کنارت خوابیده بود. ان شالله همیشه سالم و سرحال باشه تولدششششششششششششششششش مبارک باشه
مامان
پاسخ
سلامت باشی عزیزم...خدا نینی گولوهای شماروهم برات سالم وشاد حفظ کنه واقعا خیلی زود میگذره..دلم میخواست دوباره از اول شروع شه!!
آجی ملیکا
20 اردیبهشت 93 14:18
پارسا یادته چقدر آسون تاج رو گذاشتیم روسرت خوشم میاد با یه اشاره برش میداشتی
مامان
پاسخ
دیگه تاج بی تاج زین پس!!
صدف
20 اردیبهشت 93 15:09
تولدت مبارکککککککککککککککککککککککک انشا...................صد ساله بشی در کمال سلامت و تندرستی ... خیلی قشنگ وعالی شده
مامان
پاسخ
نظرلطفته...ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
مامان مه رو(تولد یک زندگی)
23 اردیبهشت 93 17:27
تولد تولد تولدت مبارک عسلم انشااله همیشه شاد وسلامت وسربلند باشی و گل لبخند رو لبات باشه گل خاله ایلیا هم برات بوس میفرسته بوسسسسسسس
مامان
پاسخ
نازی ایلیا پسر ممنون از محبتت
سپیده مامان بنیتا
23 اردیبهشت 93 22:00
سلام عزیز دلم. خیلی وقت بود بهتون سرنزده بودم. تولد یک سالگیت مبارک فسقلی. مررردی شدی واسه خودت پااارسااا. سورپرایز شدم عکسهای جدیدتو دیدم. ایشالله همیشه صحیح و سلامت کنار مامان بابای مهربونت باشی. مامانیت هم که سنگ تموم گذاشته بود براااات. آفررررررررین. دستش درد نکنه. بووس
مامان
پاسخ
سلام.ممنون عزیزم بهمون سر زدی..سلامت باشید
نجمه سادات
27 اردیبهشت 93 8:42
سلام دوست نادیده من من حدود 9 ماهه که اینجا رو میخونم و لذت میبرم.باید بگم فوق العاده باسلیقه و باحوصله هستید.خوش به حال آقاپارسا با این مامان مهربون که لحظه به لحظه وقایع زندگی قشنگش رو ثبت میکنه. من هم به تازگی مامان شدم یعنی فقط 17 روزه! 17 روز پیش خدا یه پسر کاکل زری بهم هدیه کرد.از هفته های اول بارداری اینجا رو میخوندم و خیلی جالب بود که با چند روز اختلاف (البته یکسال و چند روز!) تاریخ بارداریم با شما یکی بود. امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم بشیم.راستی تولد گل خوشکلتون هم مبارک. واقعا دوست داشتنی و شیرینه هزار ماشاا...
مامان
پاسخ
سلام...انشاالله خدا نینی گل شمارو هم براتون سالم حفظ کنه ..چشم بهم بگذاری شده تولد یکسالگیش
فندق
29 اردیبهشت 93 12:04
افرین مامان هنرمند...تولدت با تاخیر مبارک عزیزم پارسا جان صد وبیست ساله شی.
مامان
پاسخ
ممنون دوستمشادباشید
راشین
3 خرداد 93 0:39
تولدت مبارک گل پسر
مامان
پاسخ
متشکرم دوست عزیز
مامان امیر علی
3 خرداد 93 9:00
سلام تولدت مبارک باشه پسر ناز و قشنگ البته من دیر فهمیدم ببخشید
مامان
پاسخ
سلاممممممم ممنون دوست خوبم دیر و زود نداره لطف کردی
مامی مهسا
4 خرداد 93 18:28
عزیییییز دلم چقدر ماشالا بزرگ و ناااز و خوردنی شده. تولدش هم مبارک باشه. ایشالا همیشه سالم شاد و موفق در کنار خونواده و عزیزان 120 ساله شه. آفرین به تو مامان هنرمند و با حوصله که این وبلاگ قشنگ و برای پارسا درست کردی انگار دیروز بود تو مطب دکتر حجتی منتظر سونوی Nt بودیم
مامان
پاسخ
واقعا چقدر زود گذشت متشکر از لطفت خداگل دخترتو سالم برات حفظ کنه
خاله جان
5 خرداد 93 14:00
فداش بشم خاله جونموووو با اون قيافه ي مسخرش تولدت مبارك نخود جان ، هرچي آرزوي خوبه مال تو
مامان
پاسخ
خالهههههههههههههههههههه!!! باز به بچم گفتی نخود مسخره؟!
سانتیا
6 خرداد 93 15:08
سلام مامان پارسا سلام پارسا گلی که بعدا اینجا رو میخونی من یادم هست که یکروز تو مطب خانوم دکتر چه استرسی داشت مامان جونت و تو هم با خیال راحت شنا میکردی ... مامانش اسپند دود کن خیلی شبیه خودت شده پارسا جونی تولدت مبارک پسر ناززز
مامان
پاسخ
سلام... واقعا روزهای بدی بود..ولی آبروریزی نکن خواهر کسی خبر نداره!!!هههه البته برای پسرم توی مطلب رمزدار نوشتم!! انشاالله همه مامانهای بارداری بچشونو سالم بدنیا بیارن ممنون ازلطفت بهمون عزیزممممممممممممم
مموش
23 خرداد 93 0:37
عزیزم خیلی زحمت کشیدید دستتون درد نکنه.زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه
مامان
پاسخ
ممنون دوست عزیزززززززززززززززززززززز

1 تیر 97 21:33
مطالب را كوتاهتر بزار خيلي طولانيه ممنون
مامان
پاسخ
شرمنده فکرکنم براتون بسختی بازمیشه.متشکر یادآورشدید